sâmbătă, 20 octombrie 2012

weekend și fotografie

Foto: Victoria Ungureanu
E suficient să am câteva ore timp liber că imediat încep să descarc programe de pe net, tutoriale.

Sunt ani buni de când îmi doresc să învăț câteva ceva despre arta fotografiei.

Recent am achiziționat un aparat pentru începători și am început să studiez Photoshop-ul. Călătoria mea la București a fost o șansă bună pentru ca să îmi testez talentul :D

Am studiat cursul de fotojurnalism și proful ne spunea ”abia cu trecerea timpului, după ce veți avea mai multă experiență, veți putea face din prima fotografii superbe. totul vine pe parcurs. munciți. un fotograf întotdeauna gândește”.

Mai jos găsiți câteva fotografii pe care le-am selectat pentru acest prim articol cu și despre fotografie. Am încercat în Photoshop să testez culorile. Sper să vă placă.


București 2012 from Victoria Ungureanu on Vimeo.



Niciun comentariu: