sâmbătă, 10 noiembrie 2012

(Foto) Show culinar

Miros, gălăgie și câteva, de fapt zeci de mâini întinse ”eu vreau, eu vreau să gust”. Asta am văzut la show-ul culinar de săptămâna aceasta desfășurat timp de mai multe zile la Moldexpo. Am fost în ziua a treia și l-am găsit pe bucătarul personal al Ambasadorului Germaniei în Republica Moldova, Petru Scaletchi, gătind mai multe deliciuri. Am apucat să gust un desert (fără ca să stau cu mâna întinsă). Un gest din partea bucătarului pe care l-am cunoscut în alte circumstanțe. 

Iată deliciul :D cu zmeură și pomușoare


Și acesta este bucătarul cel drăguț.


Ca să continui să vă fac poftă :) iată și o salată care arată bine. Nu pot să vă zic cum e la gust, pentru că n-am gustat-o.


Și o supă din legume și pește. N-am gustat-o, însă cei care au gustat-o au zis că e bună. (ascultă materialul audio la sfârșitul articolului)

Am mai gustat dintr-o  combinție inedită. Este invenția bucătarului din Cipru, Panagiotis, maestru bucătar la nivel mondial. El a propus ca mămăliga noastră să fie combinată cu o salată mediteraneană. Tare gustoasă. Din păcate, n-am reușit să fac poză.

Acesta este bucătarul din Cipru, Panagiotis.


Și multă lume...



Ultimul bonus pentru acest material :D
Un Reportaj realizat pentru cursul unde l-am avut ca instructor pe Vasile Botnaru, directorul Radio Europa Liberă. (intervenții înregistrate din fuugăăă :D iertare dacă auziți vreun țoc-țoc :)) înregistrat pe coridoare).

Foto: Victoria Ungureanu