sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Jurnalism Radio cu Liliana Nicolae, reporter Radio România Actualități (AUDIO)

foto: healthwatchman.com
Am avut o săptămână minunată. Să nu vă mire faptul că spun atât de des doar cuvinte de laudă, însă apuc în ultima perioadă să am doar zile productive, alături de oameni superbi! Timp de 5 zile am avut cursul de Jurnalism Radio cu Liliana Nicolae, reporte Radio România Actualități. Am reușit să realizez un Pachet (relatare) și un Reportaj, care le puteți asculta. (vezi mai jos)

Încă nu știu unde voi ajunge să muncesc, la radio, la tv sau presă scrisă. Știu însă că îmi place și radio, și tv.

Pe parcursul anului, cât sunt studentă la Școala de Studii Avansate în Jurnalism, voi publica mai multe materiale. Așa că aștept feedback-ul vostru!

Relatare despre femeile în politică



Reportaj despre cerșetor nevăzător

Niciun comentariu: