marți, 13 noiembrie 2012

Lansarea Everyday Journalism.com

Început.
Eu sunt omul care a ales mereu să stea în umbră. Am avut mereu idei care au rămas scrise doar undeva pe o foaie. Am caiete unde din grabă, când veneau de nicăieri, că așa vin mai des ideile, le scriam cu un scris din ăla urât și grăbit. Uitată râmânea ideea. Acum cred că noi avem nevoie de dezamăgiri pentru ca să fim motivați să apăsăm butonul START!

Cum a început?
Acum un an, aveam ideea unui blog, care ar fi avut la bază aceeași idee pe care o are Everyday Journalism. Administrând blogul LIBERA, care era din ce în ce mai citit și primea feedback pozitiv, mi-am zis că nu merită să fac mai multe lucruri în același timp. Am renunțat la blog, iar ideea blogului s-a dezvoltat în proiectul Everyday Journalism.

După ce am călcat pe mai multe greble, am înțeles că trebuie să investesc entuziasm în propriile proiecte. Asta încerc să fac acum cu proiectul Everyday Journalism. Mai multe detalii despre site și echipa pe care deja o am, aflați accesând AICI.


Ieri am lansat proiectul și continui să primesc feedback și propuneri. Asta mă motivează și mai mult! Ne cerem scuze că uneori site-ul nu poate fi accesat. Este vorba de niște probleme tehnice care vor fi rezolvate.

Da, de materiale să nu uit. Acum cineva mi-a zis că nu este informație pe site (că este gol, fără conținut). Da, recunosc, le fac pe toate din mers. Vestea bună este că începând cu ziua de mâine realizăm interviuri, mergem la evenimente și scriem articole! Zilnic vor fi publicate câte un articol (uneori două). Sper mult să vă placă ceea ce va face echipa Everyday Journalism.

Investesc mult entuziasm și energie. Asta mă face foarte fericită. Nimeni nu mă mai poate opri din drum, nici un feedback negativ. Am învățat că trebuie să primesc și să analizez feedback-ul pozitiv și feedback-ul negativ.

Și spre sfârșit un sfat pentru tineri: GĂSIȚI CURAJ ȘI TIMP PENTRU A INVESTI ÎN PROPRIILE PROIECTE!

3 comentarii:

eusint spunea...

Orice e bine daca nu e secta partidul liberal sau narcomanie )))

mora spunea...

Succes!

Victoria Ungureanu spunea...

Multumesc!