joi, 8 noiembrie 2012

Spectacol impresionant la Ginta Latină (Foto)

Merg foarte rar la teatru chiar dacă mi-aș dori mult. Nu locuiesc în Chișinău, iar toate spectacolele sunt  seara. Însă în una din zile am găsit un colț de pat pe care să dorm, numai să merg la spectacolul unde juca colegul meu de la Școla de Jurnalism, Alex Rusu.

La sfârșitul spectacolului, dar și pe parcurs am avut emoții, am avut mai multe stări, ba bucurie, ba tristețe. Sunt stări pe care le poți trăi doar la un teatru! Sincer, dacă aș avea alte posibilități, dacă aș locui în Chișinău, atunci aș merge în fiecare săptămână la câte un spectacol. Până ajung să am un salariu  din care să pot merge la spectacole și să locuiesc în Chișinău, mai caut câte un colț de pat...


La sfârșitul spectacolului a continuat spectacolul. Sună ridicol? Actorul și interpretul Nicu Țărnă ne-a demonstrat că are imaginație și că poate face surprize! Și-a cerut în căsătorie viitoarea soție chiar pe scenă!


Spre sfârșit vă propun să audiați o piesă care a fost linia sonoră a spectacolului.



Foto: Victoria Ungureanu

Niciun comentariu: