luni, 24 decembrie 2012

Mai buni-răi de Crăciun

Se spune că sărbătorile ne fac mai buni sau noi suntem mai buni de sărbători. Nu știu cum e la voi, da eu de sărbători nu-s nici mai bună, nici mai rea. Sunt eu! 

Și de ce suntem mai buni? Pentru că punem cadourile sub brad? Că unii dintre noi se transformă în Moș Crăciun? Că atunci găsim motive ca să ne mai sunăm prietenii și apropiații?

Eu de sărbători sunt așa cum sunt în fiecare zi. Cei drept, nu în fiecare zi colind, așa cum am facut-o și anu trecut. Anu asta am învățat un nou colind.

PS: eu sunt bună-rea în fiecare zi.
tu?



Am mai primit și o fotografie cu mesaj puternic de la pictorul Teodor Buzu, stabilit în Cehia.


Citește dar nu înainte de acest mesaj inspirat tot din versurile colindului. că tot despre bunătate e vorba. Eu zic să fim buni la faptă și vorbă în fiecare zi!
Sărbători fericite!



Un comentariu:

Tury spunea...

Craciun minunat, Victoria! *