duminică, 23 decembrie 2012

Poveste la Chișinău! (FOTO)

Luminile de sărbătoare au fost aprinse de aproape o lună, iar eu abia azi am reușit să le admir. Brăduții din centrul capitalei, muzica și oameni plimbându-se de colo-n colo la cei minus 10 grade am încercat să le văd repede, repede! Altfel riscam să rămân fără nas și unghii la degeta :D

Așa că am făcut câteva poze pentru Everyday Journalism.com și le public și aci. Special pentru cititorii mei de peste Prut și cei care încă n-au fost la Chișinău.

1. Un brăduț foarte frumos! Pur și simplu m-a cucerit! Sute de păriți și odorașii lor se îmbulzeau ca să facă poze.

2. În pofida frigului, chișinăuienii se plimbă prin centru capitalei.


3. Străzile principale au fost iluminate, iar de la un an la altul hainele de sărbătoare sunt din ce în ce mai frumoase!


4. Primăria Chișinău a fost îmbrăcată în luminițe.
5. Și subsemnata! Îmi era frică să nu mă rătăcesc. Atâta lume, atâta!

Niciun comentariu: