sâmbătă, 22 decembrie 2012

Weekend delicios!

Eu nu gătesc şi atunci când gătesc e risc de "apocalipsă". Nu-i glumă! Cei drept, că atunci când o fac nu e cu mare măiestrie, dar cel puţin e din plăcere. 

Într-o dimineaţă de sâmbătă am fost invitată la masterclass-ul organizat de site-ul Fiisănătos.md şi am acceptat. De fapt, am mers acolo în calitate de reporter. Era vorba de un parteneriat între site-ul Fii sănătos.md şi Everyday Journalism.com. Am fost luată prin surprindere când mi s-a spus că voi găti. La început m-am speriat şi am zis: "eu nu pot găti".

Da, "nu pot" mai des e nu vreau, pentru că până la urmă am putut. A fost distractiv, am cunoscut oameni noi, am zâmbit, am gătit nişte tartine şi da, am gustat din toaaate bucatele!

Am scris despre asta şi pe Everyday Journalism.com. Puteţi vedea şi VIDEO acolo.


1. Pâinea scăldată în ouă şi prăjită cred că e cel mai uşor de gătit! Eu ador pâinea prăjită şi norocu a fost şi la masterclass să o gătesc împreună cu echipa mea.

2. Aşa au arătat tartinele noastre. Apetisant şi haios nu? "S-a mâncat ca pâinea caldă"

3. Aşa arăta masa de sărbătoare :D Am gustat din toate. 

Tu găteşti micul dejun? Ce anume? Poate îmi spui vreo reţetă şi în dimineaţile de weekend voi începe să gătesc :D



Niciun comentariu: