luni, 14 ianuarie 2013

În fiecare zi...JURNALISM!

Sunt fericită când cele 24 de ore sunt dedicate unui proiect, sunt dedicate oamenilor în care am încredere... În două luni Everyday Journalism a devenit cu adevărat un fel de ”jurnalism în fiecare zi”.




Am sub aripă o echipă de 8 tineri îndrăgostiți de jurnalism și care au ales să facă jurnalism pentru că știu cât de importantă este experiența... Nu-i nici greu și nici ușor să motivezi tineri, să-i faci să treacă peste eșecuri și să nu cedeze. Totul e posibil, mai ales când faci ceva din entuzism, o faci pentru că tu crezi în tine și în ceea ce faci. Crezi și știi că toate până la urmă își au răsplata.

La început am crezut în mine. Apoi în Everyday Journalism. Iar mai târziu, în echipă. Acum cred în tot ce e legat de Everyday Journalism! Și e abia începutul....

În weekendul trecut echipa noastră a fost invitată la radio moldova tineret, emisiunea RadioActiv. Am vorbit despre proiect cu emoții în voce, am spus cum e să aduni o mână de oameni tineri și valoroși într-un proiect care nu aduce bani...

Puteți audia aici emisiunea:


La cele două luni de la lansare pe care le-am împlinit săptămâna trecută, eu am mai oferit și un interviu pentru site-ul românesc Beepeople.ro. Am fost întrebată cum e să ai o echipă de voluntari și să reușești să-i convingi să rămână alături de tine în continuare. Întrebarea asta mi-o pun și eu uneori, dar cel mai des mi-am pus-o la început... Acum, când avem tot mai multe oferte, când avem oameni frumoși și jurnaliști de la care avem ce învăța. Eu și echipa suntem mai încrezuți că vom reuși! Vom reuși să te cucerim pe tine, cititorule!

Poți citi AICI interviul. Eu vă doresc să credeți în voi, în proiectele voastre și în oamenii care au ales să vă fie alături!


Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie pagina proiectului si textele mi-au facut placere si ma simteam informat in masura justa. Respect.
V.