marți, 16 aprilie 2013

Cumpărați și vă bucurați

De multe ori mi s-a spus că ”pot vinde”. Am luat-o de fiecare dată ca niște descrieri care nu-mi pot fi atribuite. De la o zi la alta, înțeleg că pe alocuri, îmi reușește să vând :D După ce am vândut o tabletă scriind un anunț pe facebook, zic să încerc să vând papioanele unei croitorese.


Prețul unui papion este de 100 lei
Eu am scos câteva la plimbare. Mie îmi plac pentru că sunt de calitate și făcute cu multă grijă.

Înainte de asta am cumpărat unul de la o persoană cu un preț mic, dar mai bine nici nu-l cumpăram pentru că după ce le-am văzut pe aceastea, am zis că nici nu pot fi comparate!

Dacă va făcut vreo unul din ochi îmi scrieți :) sau lăsați un comentariu la pagina oficială de pe facebook :  Vittory Arts Center 





Croitoreasa e inventivă și mai face brățări (pentru femei și bărbați) pe care le vinde


Acum ce să zic? Cumpărați și vă bucurați ;)

PS: Croitoreasa coase și la comandă






Niciun comentariu: