sâmbătă, 8 iunie 2013

Un film fain

În ultima perioadă fac totul cu întârzâiere... 
E bine să o faci oricând, dar nu pentru că trebuie, ci pentru că vrei.

Săptămâna trecută am văzut ”Un film fain” și am cunoscut un foarte bun regizor român, Andrei Dăscălescu care a venit la Chișinău, la Festivalul CRONOGRAF. Filmul a fost cu adevărat fain. Multă energie, pozitivism și oameni care vor să se simtă utili. Cei drept, ziua mea a fost cu ghinion. Reportofonul meu, probabil de emoție a adormit... Iar jucăriile prietenilor n-au fost de ajutor. Așa am ratat o relatare la ”Radio Chișinău”, unde sunt pentru o perioadă la stagiul practic.

Nu asta e cel mai important. Acest articol se vrea a fi o recomandare utilă pentru cititorii mei.



Să revin la film...

Este despre o organizație care plantează copaci, ecologizează râuri, păduri și peșteri. Este vorba despre ”Tășuleasa Social”. Puteți afla totul din filmul lui Andrei Dăscălescu!

Eu după ce am văzut acest film, mi-am zis: VREAU SĂ AJUNG LA TĂȘULEASA SOCIAL.
De ce?
Vedeți filmul :)

Vizionare plăcută!



Cum e? a? VREȚI ȘI VOI, NU?

Bonus... o animație cu povestea organizației, de la apariție până în prezent. Autorul este Paul Mureșan, un tânăr foarte talentat pe care l-am cunoscut anul trecut la Animest București.



Sper că a fost utilă postarea....

Niciun comentariu: