joi, 8 august 2013

Hai să ne distrăm la Pistrui Party!

...insomnia poate naște idei! Așa a fost în cazul meu! Așa mi-a venit  ideea de a organiza un eveniment dedicat pistruiaților.

Îmi amintesc de un moment hazliu din copilărie. Aveam 7 ani și eram din ce în ce mai pistruiată. Foarte des mă jucam cu un verișor mai mic, căruia de la o zi la alta, începeau să-i apară pistruii. Știți cum a reacționat? ”Nu mă mai joc cu tine! Nici nu te mai ating! Mă molipsești de pistrui!”

La școală mereu am simțit că sunt altfel decât colegele mele. Mereu îmi păreau mai frumoase cu pielea lor albă... Au fost ani buni când eu mi-am spus: sunt urâtă cu pistrui! Au trecut anii și am început să mă accept așa cum sunt! Cunosc și alte pistruiate care își ascund sub pălărie pistruii.

Pistrui Party este evenimentul care vrea să încurajeze pistruiații și să le spună: sunteți frumoși așa, pistruiați!

fotograf: Cristina Evtodii
Să știți, am emoții mari!!! E primul eveniment notat în agenda mea pe care am zis că trebuie să găsesc curaj și să-l transform în realitate! Cu ajutorul echipei Everyday Journalism.com evenimentul va deveni realitate!! Nu-mi place să promit prea multe. Îmi place să acționez și sper că efortul nostru din ultimele săptămâni să fie răsplătit cu participarea voastră la eveniment (a celora cu pistrui și fără).

De ce trebuie să vii la primul Pistrui Party din Moldova?

  • Vei putea admira fotografii cu fete pistruiate. Imagini realizate de fotografi autohtoni!
  • Vei zâmbi! Comedy Club ne va distra la maxim!
  • Vei deveni pistruiat pentru o seară! Vei primi ”cadou” câțiva pistrui pictați;
  • Alexandru Plăcintă va face caricaturi doritorilor;
  • Vei putea participa la o tombolă și să câștigi o cremă pentru pielea pistruiată și cu pete oferită de GEROVITAL;
  • Vor fi câțiva interpreți invitați: Victoria Lungu, Kătălina Rusu, Tatiana Spînu și alții.
  • Vei putea să îți faci multe, multe fotografii cu pistruiații prezenți la eveniment;
  • Te vei relaxa pe ritmul muzicii mixate de Dj-iul A-BeaT (Alex Musteață)
  • Fetele pistruiate vor fi machiate și coafate. Specialiștii le vor oferi sfaturi!
Alte detalii le afli de pe pagina evenimentului Pistru Party. CLICK AICI.

PS: Cineva m-a întrebat de ce vreau să organizez un eveniment. O faci pentru CV? Eu am răspuns așa: Nu vreau să-mi țin ideile doar pentru mine și să le las să prindă ”mucegai” în agendă. Organizarea unui eveniment împreună cu o echipă este o provocare pentru mine, iar eu ador provocările. În plus, un astfel de eveniment îți lărgește gașca de prieteni și mie îmi place să cunosc oameni noi.

Știu că nu va fi ușor... Știu că nu va fi totul așa cum îmi doresc, dar sper mult să veniți la eveniment. Va fi o încurajare pentru mine și echipă! Idei mai am și credeți-mă, toate sunt la fel de unice cum e Pistrui Party :) Asta spune o fată modestă :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Încurajez ideea cu "Pistrui Party" e un pas mare pentru Moldovioara noastră. Să merg astăzi acolo a însemnat pentru mine nespus de mult, deoarece eu mereu mi-am dorit să scap de ei, pistruii. Deci, am fost acolo, și am rămas dezamăgită. Emoțiile cu care am ieșit din casă au devenit năprastnice. Mă așteptam să văd mai mulți pistrui, și oamenii cu adevărat luați în seamă să fie cei pistruiați, dar nu a fost așa. În primul rînd au fost puțini oameni ( ceea ce evident nu e vina voastră ), iar cu asalt au fost luați cei ce făceau șou din pistruii pictați. Oricum, vă mulțumesc pentru faptul ca mi-ați oferit șansa să aud de la prietenii mei cuvinte pe care nu le-am auzit pînă acum, ca de exemplu "ne mîndrim cu tine, că antitezic faptului ca tu nu-ți iubești pistruii, azi ai fost gata să pășești peste preferințele tale, și să te arății lumii așa cum ești: Pistruiată".