luni, 5 august 2013

Weekend fără Facebook (1)

Primul weekend fără Facebook. E o nouă provocare! Mi-am zis că sunt prezentă pe facebook de luni până vineri și că ar fi minunat să fiu invisible măcar 2 zile.

Și ce avea să fac în primul weekend din seria ”fără facebook”? nimic altceva decât să fac ceva pentru prima dată. Îmi plac provocările în serie :D Așa că am călărit pentru prima dată în viață.


Apoi am încercat să cuprind un.... struț :D


și l-am cucerit cu mângâieri pe el... :))



pe mine însă m-au cucerit acești doi prieteni




de pasărea asta ce să zic.... e exact ca o femeie frumoasă :))) îi place să pozeze :D s-a tot învârtit în fața mea 



mai târziu muzică și lebede.... așa-s de ”elegante” pe apă


și mi-au înmuiat inima puișorii ăștia...


Mai puteți vedea și alte minunății, dar nu vi le arăt :D vă las să vă minunați singuri! Veniți la Bardar pentru că se merită. Cu doar 10 lei ai o duminică superbăăăă! :D



2 comentarii:

ineffable1000 spunea...

Biatul Alpaca, sint sigur ca mai ca era gata sa-si vinda si mama in slavie, pentru o mingiere in plus.

Hollis spunea...

This is awesome!