luni, 7 octombrie 2013

”Vreau puțin, dar obțin mai mult decât mi-aș dori”

1, 2, 3 ... Start.
Vă salut prieteni! Sunt Victoria Ungureanu și de două luni vă aduc săptămânal câte un ”Blog Radifonic” la Radio Chișinău. 

Așa a început experiența mea la Radio Chișinău (un produs Radio România Actualități)

@
Mie îmi place să vorbesc, dar cei care mă cunosc știu, vorbesc puțin și cântăresc orice cuvânt. Sunt mai mult un foarte bun ascultător, decât un foarte bun vorbitor. Așa o fac și la radio. Absolut totul e înșiruit pe foaie. Nu-mi place să spun lucrurile așa, să le născocesc, să fac gafe care nu mai pot fi schimbate sau ”retușate„.

În fiecare zi, eu la Radio Chișinău învăț să fiu mai bună în acest domeniu. Învăț să vorbesc mai frumos, să pun accentul corect în limba română la cuvintele pe care noi le schimonosim sau pe cele care le rostim, fără să știm, cu accent rusesc. La Radio Chișinău primesc zilnic feedback pozitiv, care mă motivează, dar și lecții de gramatică, lecții de la niște profesioniști. 

LECȚIA: acceptă critica

@

Am hoinărit.
Am deschis ușile mai multor redacții. Am cunoscut jurnaliști, redactori și regulile de joc într-o redacție. Am fost dezamăgită, demotivată... m-am simțit la un moment dat disprețuită chiar și cu mesaje de șantaj.

Am depășit.
ACUM recunosc. Îmi place să mă aud la Radio Chișinău. Aici ideile mele sunt acceptate, iar celelalte, dacă sunt refuzate, atunci sunt mereu argumentate.

LECȚIA: deschide mai multe uși.... până în momentul când simți că ai ajuns acolo unde ți-ai dorit.

@
Da, sunt 2 luni de când am lansat primul meu proiect la Radio Chișinău și îmi place enorm ce fac.
În această perioadă au fost în studioul redacției peste 8 bloggeri, toți buni, talentați. Această rubrică a devenit o șansă pentru blogosfera moldovenească de a spune ceea ce gândește nu doar în mediul virtual, dar și la un post de radio, care vrea să promoveze noua generație.

Puteți vedea și asculta aici rubrica BLOG RADIOFONIC.

bloggerii lunii august invitați la Radio Chișinău alături de directorul Radio Chișinău, Valentin Niculescu și redactorul-șef, Mircea Dacaliuc

LECȚIA: Oricine merită o șansă! și Radio Chișinău le oferă această șansă tinerilor

@
Doar peste o lună, redactorul-șef Radio Chișinău, D-nul Dascaliuc mi-a zis: Victoria, nu e suficient. Vreau să organizăm și dezbateri cu tineri.

Era mai mult decât m-aș fi gândit că pot obține în doar o lună de activitate la noul meu job.
Nu puteam să refuz această provocare. Așa am simțit emoția de a avea în studio câte 5-6 invitați. La primele dezbateri au fost bâlbe. Au fost întrebări bune și mai puțin bune, dar cel mai important în ceea ce fac eu acum este că mă simt apreciată. Simt că sunt multe lucruri de învățat și știu că anume astfel de experiențe mă învață ceea ce eu vreau să știu și mă duc mai aproape de ceea ce vreau să fiu.

Dezbaterea urmează să fie lansată.



LECȚIA: Investește astăzi în ceea ce poți fi mâine

@
Eu nu sunt deloc supărată pe timpul trecător, atunci când pe facebook lumea ”plânge” că uite, ce nenoroc... e din nou luni. Mie îmi plac zilele de luni și asta pentru că nu fac radio din obligație. Nici nu prea observ când trec zilele pentru că mereu sunt în căutare de tineri și teme.

LECȚIA: Ascultă-ți personalitatea. Află ce îi place și doar ASTA să faci de luni până luni!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti adorabila pe poze.

cristinao spunea...

Sfat: vobeste corect dar pastreaza-ti accentul dulcic de moldoveanca neaosa!!!!! Astfel nu-ti vei pierde niciodata identitatea! Felicitari!